وبلاگ وبلاگ .

وبلاگ

هشت كالسكه كاربردي براي مادر و كودك با كلاس

با انتخاب اين مدل ها هرگز پشيمان نخواهيد شد. براي هر نوع كودك و مادري چند گزينه وجود دارد.

كاربرد كالسكه, كالسكه نوزادان, مدل كالسكه

 


صرفه جويي در جا

آيا جا نداريد؟ اشكالي ندارد. مدل Quinny Zapp فشرده ترين حالت ممكن را در اختيارتان مي گذارد. كالسكه ضدلك با ويژگي هايي همچون كيف مسافرتي، سايبان ضد باران و صندلي سازگار با صندلي خودرو، همه اينها به شما انتخاب هاي كاربردي و باكلاسي مي دهند.

كاربرد كالسكه, كالسكه نوزادان, مدل كالسكه

پر زرق و برق

بله، كالسكه مدل Bugaboo Bee گران است، ولي اين مدل آپشن هاي زيادي دارد و گويي چندين كالسكه در يكي ادغام شده اند. دستگيره آن قابل تنظيم است، سايبان آن به سه طريق قفل مي شود و صندلي آن قابل تنظيم است كه وقتي بچه بزرگتر شد آن را امتداد دهيد و مي توانيد صندلي را برگردانيد طرف خودتان و روي بچه به شما باشد. گذشته از آن، مي توانيد كل آن را باز كنيد و از نو سر هم كنيد.

 

كاربرد كالسكه, كالسكه نوزادان, مدل كالسكه

 

لينك مهم : كالسكه ببكو 

دوستدار محيط زيست

اين كالسكه مدل جيپ جي نه تنها به رنگ سبز است، بلكه پارچه آن هم از 45 بطري پلاستيكي بازيافت شده ساخته شده است. اگر پرده روي صندلي را كنار بزنيد مي بينيد كه پشت آن توري قرار دارد كه در هواي گرم بچه را خنك مي كند.

كاربرد كالسكه, كالسكه نوزادان, مدل كالسكه
سبك براي سفر

اينكه سيستم مسافرتي Graco MetroLite بسيار محبوب است دليل دارد. اين مجموعه سه تكه اي شامل خود كالسكه سبك وزن با سه صندلي قابل تنظيم، دستگيره تنظيم ارتفاع و سبدي در زير كه بدون بيدار كردن بچه مي توانيد به آن دسترسي داشته باشيد، صندلي خودرويي نوزاد است كه براي جاده بسيار ايمن است و مي توانيد بچه را داخل آن در خودرو بگذاريد بماند. ديگر چه مي خواهيد؟

    پيشنهاد ويژه

كاربرد كالسكه, كالسكه نوزادان, مدل كالسكه
بيشتر بخوانيد : كالسكه كودك 

زيبايي مقرون به صرفه


اين مدل كه سواري راحتي مي دهد، تاشو و فشرده است و فقط 7.7 كيلوگرم وزن دارد. اين كالسكه مدل Chicco Liteway از روي دست اندازهار و راهروهاي فروشگاه به راحتي رد مي شود. صندلي به آساني خوابانده مي شود تا بچه بتواند راحت بخوابد و سبدهاي جداشدني آن مثل كوله پشتي قابل استفاده است.

كاربرد كالسكه, كالسكه نوزادان, مدل كالسكه

چندمنظوره

تا كردن اين كالسكه Inglesina Zippy واقعاً آسان است؛ با يك دست تا مي شود و در حالت تاشو ايستاده مي ماند. تركيب رنگي باكلاس آن محصول ايتاليا است و صندلي بلند آن، به بچه نماي خوبي از اطراف مي دهد. از سيني و جاليواني آن براي قرار دادن غذا براي بچه و قهوه خودتان استفاده مي كنيد.

كاربرد كالسكه, كالسكه نوزادان, مدل كالسكه

لذت مضاعف

اين كالسكه دوبل مثل يك كالسكه عمل مي كند و مثل كالسكه چتري راحت تا مي شود. باريك است و از قاب در به راحتي رد مي شود. از يك طرف آن به عنوان صندلي خودرو مي توان استفاده كرد و هر دو صندلي فقط با فشردن يك دكمه بطور مستقل مي خوابند.

كاربرد كالسكه, كالسكه نوزادان, مدل كالسكه

رفيق عالي

اين كالسكه ثابت مي كند كه شما به چرخ هايي به اندازه چرخ هاي دوچرخه نياز نداريد تا از دست اندازهاي خيابان عبور كنيد و قطر اين مدل كالسكه به اندازه 30 سانتيمتر است. به لطف چرخ جلوي گردان آن كه براي راه مستقيم و ناهموار راحت قفل مي شود، در جاهاي تنگ مشكل ايجاد نمي كند.

منبع : بيتوته 


برچسب: سيسموني كودك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۵:۲۹ توسط:سعيد موضوع: